Evil Squirrel’s Nest Comic #176 — 9/10/15

comic91015

Advertisements

About evilsquirrel13

Bored former 30-something who has nothing better to do with his life than draw cartoon squirrels.
Image | This entry was posted in Comics and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Evil Squirrel’s Nest Comic #176 — 9/10/15

  1. NotAPunkRocker says:

    They’re going all Deadpool on us now? Nice!

  2. Trisha says:

    LOL! Poor Buster! He’s always such a good sport about getting splattered. If he had landed in my kitchen this morning he would have had some competition for the peanuts. I finally had to close my door because squirrels kept coming in and helping themselves!

    • You must have a sign outside that reads “All You Can Eat Peanut Buffet!” I would definitely close the door though it possums started flying in from out of nowhere. Marsupial guts are hard to get out of floors…

      • Trisha says:

        LOL! Yeah, I think I would probably close the door if random possums started flying in! Although, it would be interesting since possums are just about the only local animal that hasn’t come wandering in to my house. There really must be some kind of sign out there that says, “come on in!”

  3. Mental Mama says:

    Interesting question for you ES, why ARE your critters damn near always naked? Are you some kind of pervert or what?

  4. Buster is always welcome… specially while I have to eat kibble lite :o)

  5. See, THIS is the problem with not getting email notifications. I forgot that it was Thursday — cartoon day on Evil Squirrel. How could I miss that? No matter where I am in the wide, wide, world of sports … I can’t miss CARTOON DAY!!

    So, just to get this thing clarified, the fourth wall is like the wall int L.J. Gibb’s interrogation room. There are all these law enforcement types out there watching. Judging. Ready to send your poor besieged critters to Guantanamo for one wrong word. Are you running for president? Are they?

  6. HaHa! Dead possumpool. 😀 LOVE it. Every knows carton characters don’t wear pants.

  7. draliman says:

    Yay Buster, he’s a real trooper!
    I’m a bit concerned by the number of RDs the cannon seems to have shot down 😦

  8. At least Buster signed up for possible death this week!

Jabber Away...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s